SPREMITE SE: U nedelju 20. marta startuje IDJShow, a evo i kakva su pravila igre

IDJShow koji je pokrenula IDJ produkcija u potrazi za novim zvedama konačno počinje! Od 20. marta, svake nedelje u 20 časova na IDJTV HD publika će imati priliku da prati najveću regionalnu trku talenata, a konačno su poznata i pravila igre!

Cilj prvih epizoda ovog takmičenja jeste da se uz pomoć IDJCoach-eva odaberu 24 takmičara koji će imati priliku da zajedno nastupe na velikoj sceni. Od preko 1500 kandidata koliko ih se prijavilo za audicije, one najbolje odabrali su Relja, Teodora i Darko Dimitrov. Upravo te takmičare će publika imati priliku bliže da upozna kroz uvodne emisije.

e5c1b7496d444e6cca3d5db26249d26330079912

Samo sa njih 12 radiće se na kreiranju zvezdanog puta i to u konceptu takmičenja koji na ovim prostorima do sada još uvek nije viđen. Nakon audicija i prve studijske epizode kreće takmičarski deo IDJShow-a, odnosno epizode od po 90 minuta, sa 12 favorita. Posle svake epizode i nastupa, bodovaće će im davati koučevi, ali i publika svojim klikovima, lajkovima, šerovima i vjuovima. Popularnost na društvenim mrežama je ono što će takmičare držati u daljoj igri ili ih izbaciti iz nje.

Kandidati dobijaju i svoje profile na aktuelnim socijalnim mrežama sa nula pratilaca i biraju svoj @idj nickname sa kojim započinju karijeru. U okviru takmičenja postoji i IDJCoin koji predstavlja zajedničku popularnost svih kandidata. Upravo ta popularnost davaće vrednost IDJ Coin-u koji je na samom kraju namenjen pobedniku ili pobednici prve sezone IDJ Show-a!

Kroz emisije, pa do kraja sezonе, kandidati će dobijati razne muzičke zadatke. Ono što se posebno ističe i što odvaja IDJShow od drugih muzičkih takmičenja jeste da kandidati dobijaju svoju pesmu, spot, čak i duet sa poznatim izvođačem – dakle karijeru pre finala serijala! U njihove karijere će u pesmama, sekundama na televiziji i spotovima, biti uloženo milion evra, dok će imati određeni budžet na mesečnom nivou koji će uz pomoć svojih saradnika koristiti u marketinške i produkcione svrhe. Cilj ovog revolucionarnog takmičenja jeste da se iznedre nove muzičke zvezde, te će učesnici kroz ovaj Show razvijati i svoje digitalne platforme, a samim tim dobiti i priliku da od mikro-influensera steknu titulu velike zvezde na javnoj muzičkoj i influenserskoj sceni.

Foto: Privatna arhiva,
Autor: N. Pantelić