Pevači su vrlo često spremni da „otvore novčanik“ i daju ogromne svote novca za nove muzičke projekte. Ni to naravno nije garancija da će ubosti hit, ali svakako da skupe pesme i visokobudžetni spotovi imaju više šanse u toj igri.
Pevačica Ana Nikolić oduvek je bila „lake ruke“, kada je reč o novcu za skupocene komade garderobe, te nikada nije štedela ni za karijeru.
Bingo je ubola pesmom „Romale, romali“ koja je za vrlo kratko vreme postala ozbiljan hit, kojim i danas napravi opštu pometnju među publikom svih generacija.
Numeru je kupila od Kikija Lesendrića i njom se predstavila na Beoviziji davne 2006. godine. Kako se šuška, pesmu je platila ni manje ni više, nego trideset hiljada evra, a mnogi smatraju da se i te kako isplatila, budući da je sa njom zaradila svotu novca od koje bi se svakome zavrtelo u glavi, prenosi Alo.
POGLEDAJTE I
SAVET ZA SVE ŽENE: Godine joj ne mogu ništa, a OVAJ TRIK godinama praktikuje