Druga po redu epizoda audicije za IDJShow emitovana je sinoć u 20 časova na IDJTV HD. Ovoga puta u ulozi IDJCoach-a našao se pevač Relja Popović, sa svojim timom producenata koji čine Đorđe Đorđević i Ivan Obradović. Njih trojica uspeli su odlično da se snađu, a kako su i sami naveli niko od njih nije ni dobar, ni loš policajac.
RELJA POPOVIĆ @IDJShow – AUDICIJA #2 Prva epizoda audicije, kada je u žiriju bila Teodora Džehverović osvojila je trending odmah po objavljivanju, te se sada nalazi na petom mestu, dok je za svega sedam dana na Youtube-u dostigla skoro pola miliona pregleda! U sinoćnoj epizodi predstavilo se čak 10 grupa, dok su tri člana žirija već odabrali svoje favorite. Ipak, njihova odluka nije finalna, što znači da publika može da utiče na mišljenje žirija, te da predloži koga bi voleli da gledaju nakon audicija, kada zvanično krene najveća regionalna trka talenata. Neki od takmičara koji su se pojavili u drugoj audiciji već su poznati javnosti, među kojima je i Marina, koju je nedavno proslavio duet “Lololo” sa Anom Kokić.
Od ukupnog broja kandidata koji će se pojaviti na tri audicije bira se njih 24, koji će imati samo jednu priliku da se pokažu, te da ih mentori odaberu i da nastupe na velikoj sceni. Od 24 kandidata izabranih na tri audicije, Teodora, Relja i Darko radiće samo sa njih 12. U okviru druge audicije za IDJShow, voditelji Danica i Wajwai, publici su bliže objasnili način na koji će sam show funkcionisati jednom kada se odabere 12, odnosno 24 kandidata. Sledeće nedelje sa početkom u 20 časova biće održana poslednja epizoda audicije sa novim kandidatima, kada će se na mestu IDJCoach-a naći Darko Dimitrov.
Kroz emisije, odnosno takmičarski deo, pa do kraja sezonе, kandidati će dobijati razne muzičke zadatke. Ono što se posebno ističe i što odvaja IDJShow od drugih muzičkih takmičenja jeste da kandidati dobijaju svoju pesmu, spot, čak i duet sa poznatim izvođačem – dakle karijeru pre finala serijala! U njihove karijere će u pesmama, sekundama na televiziji i spotovima, biti uloženo milion evra, dok će imati određeni budžet na mesečnom nivou koji će uz pomoć svojih saradnika koristiti u marketinške i produkcione svrhe. Učesnici će kroz ovaj Show raditi na kreiranju zvezdanog puta i to u konceptu takmičenja koji na ovim prostorima do sada još uvek nije viđen. Pored muzike, razvijaće i svoje digitalne platforme, a samim tim dobiti i priliku da od mikro- influensera steknu titulu velike zvezde na javnoj muzičkoj i influenserskoj sceni.