Nikola Rokvić ne može da zaboravi Marinkove kritike, za Grand otkrio koje hitove je odbio: „Nije kome je nuđeno, već kome je suđeno“ VIDEO

Dupli jubilej ovog meseca proslavlja se u „Grand“ produkciji koja obeležava 25 godina postojanja i 10 godina od osnivanja Grand televizije, o čemu smo razgovarali sa Nikolom Rokvićem koji je svoje prve muzičke uspehe ostvario upravo u ovoj kući.

Nikola je čelnicima kuće čestitao jubilej i u razgovoru za Grand se prisetio svojih početaka koje je imao uz oca Marinka Rokvića i otkrio koje pesme je odbio.

Mogu da kažem da sam od početka uz vas i sa vama. Prvi album sam objavio 2006. za „Grand“, ali sam pre toga gostovao sa svojim ocem. Velike pevače ste iznedrili, velike pesme. Saša Popović je odličan producent i veliki čovek koji je osmislio sve i njemu čestitam. Nadam se da ćete još dugo trajati i davati priliku pevačima, kao što i dajete da uzrastaju i dođu nove zvezde– rekao je Nikola.

nikola rokvic pesme

Rokvić je ispričao i kako je oduvek gajio lepe odnose sa čelnicima Granda.

Mi smo se poznavali i ranije, Saša je uvek bio tu za mene i moju porodicu i davao mi je prostora u medijima na čemu sam mu zahvalan. Imamo prijateljski odnos pre svega ali i poslovni. Mislim da je bitan taj međuljudski odnos i kada je tu sve kako treba, barem sa moje strane ali i sa gospodinom Šljivićem i Popovićem, to je uzajaman odnos druženja, prijateljstva i dobrog odnosa u poslu– istakao je pevač za Grand i dodao:

-Za mene je najbitnije da radim sa dobrim ljudima, koji imaju dobre namere i koji na posao ne gledaju iz nekih materijalnih pobuda, već i uživaju u tome. Ja se time vodim i hvala Bogu da tako mogu da radim.

Nikola rokvić med i slatko grožđe

Njegov veliki hit „Med i slatko grožđe“ jedna je od najslušanijih pesama i najpevanijih u „Zvezdama Granda“, a pevač je sada otkrio i kako njegov otac nije verovao da će postići uspeh upravo sa tom numerom.

Drago mi je, to je pesma sa Grandovog festivala. Kada sam je čuo kod Baše koji je radio i muziku i tekst, doneo sam demo snimak kući i moj tata kad je čuo prvo je pitao šta je to, da li je moguće da ću to da pevam i rekao da ne valja ništa. Ja sam ipak odllučio da je snimim jer kada nešto odlučim, idem glavom kroz zid i na moju radost i na Marinkovu posle radost pesma je lepo prošla. Zanimljivo je da je on otvarao svoje nastupe sa pesmom „Med i slatko grožđe“– ispričao je Rokvić koji ni sam nije mogao da zamisli da će se pesma toliko slušati.

Nisam očekivao, to se nikad ne zna. Nekad tipuješ na jednu pesmu, a prođe neka druga. To je kao što je Marinko hteo da izbaci pesmu sa albuma „Ti za ljubav nisi rođena“ dok moja majka nije rekla da je ta numera najbolja i da je ostavi i samo je ta na kraju prošla sa tog albuma. Nuđena mi je i pesma „Imati pa nemati“ od Džeja, ali je nisam prepoznao. Ipak, mislim da se to Džeju više verovalo i da je baš za njega. Nije kome je nuđeno, već kome je suđeno– istakao je pevač čiji ceo intervju možete pogledati u videu na početku teksta.

nikola rokvic 2

Sve najnovije vesti, dešavanja sa snimanja „Zvezda Granda“ možete da pratite na našem portalu, kao i na društvenim mrežama. Link za Fejsbuk je OVDE, dok najzanimljivije videe sa snimanja i emisija pratite na Instagramu OVDE!

NE PROPUSTITE I:

Autor: S. Čumić/ A. Dačić