Da je porodica Živojinovic napravila pravi potez kada je odlučila da pokrene novi privatni biznis svedči ogromna gužva koju je izazvao dolazak Lepe Brene u TC Ušće.

Folk diva se, kao zaštitno lice brenda „Lady B“, družila sa pripadnicama lepšeg pola, koje su bukvalno blokirale ulaz u tržni centar, a sve sa željom da se slikaju sa Brenom i dobiju autogram na specijalizovanim čarapama.

„Kod nas postoji veliki masovni atak na žene koje imaju celulit, starije su, posle 50 godine već vas zovu pežorativnim imenima. Htela sam da stanem na kraj ovim ugnjetavanjima i da kreiram čarape u kojima ćete moći da nosite mini suknje. U kojima će vaše noge da izgledaju savršeno, bez celulita, da se pokrivaju ožiljci i vene i da vas ne bole noge posle dugog stajanja. Sve ovo uspeli smo zahvaljujući Bobi i Filipu, koji su sve navedeno sproveli u delo i pomogli mi da ostvarim svoju davnašnju želju “ izjavila je Brena.
Podršku folk divi dala je i Aleksandra Prijović koja je na druženje došla uprkos činjenici da je istog dana imala poslovnih obaveza vezanih za njenu karijeru.

Druženje sa okupljenima trajalo je više od dva sata, jer je interesovanje za folk divu i nove čarape bilo ogromno.
Inače, sam proces proizvodnje čarapa traje puna 3 meseca. Specijalna patentirana tkanina poreklom dolazi iz Španije, a sama proizvodnja se odvija namenski za „LADY B“ u Italiji u fabrici koja se više od 50 godina bavi proizvodnjom najkvalitetnijih čarapa na svetu.








BONUS VIDEO – Pogledajte kako je bilo na promociji